Mijn leven als tienermoeder deel 31

Gudu..

Giovanni kwam regelmatig bij ons op bezoek. Hij hielp dan mee met Yennity’s verzorging en ging meestal na een aantal dagen weer terug naar zijn kamer in Utrecht. Ik maakte me die periode helemaal niet druk om hem. De enige persoon waar ik mij druk om maakte was mijn dochter.

Het botste erg tussen Giovanni en mijn moeder. Het is natuurlijk erg lastig als moeder van een net bevallen dochter van 18 jaar, met een vriend die drugsverslaafd is en haar dochter enorm veel ellende had aangedaan, hem te vertrouwen in haar huis. Ze hield hem daarom ook goed in de gaten.

Op de momenten dat hij er was, waren er veel spanningen. Hij reageerde zijn frustraties op mij af en schreeuwen in het bijzijn van ons pasgeboren hummeltje interesseerde hem helemaal niets. Ik kwam nog steeds rond van de 100 euro die ik van mijn ouders kreeg en kocht daar de nodige spullen van voor mijn dochter. Giovanni had naar zijn zeggen geen geld en kon ons helaas niet financieel ondersteunen. Ik vond het wel welletjes geweest en sprak hem aan op zijn gedrag. Ik wilde dat wanneer hij de volgende keer langs zou komen, hij een pak luiers en wat zoogkrompressen mee zou nemen. Hij begon te schreeuwen dat hij dit niet kon betalen en dat ik mijn ouders maar om geld moest vragen. Ik woonde tenslotte nog bij mijn ouders, was zijn reden. Ik was net bezig met de poepluier verschonen van Yennity, maar het schreeuwen werd van kwaad tot erger…

Wil jij weten hoe dit afloopt? Lees dan volgende keer verder!

2 gedachtes over “Mijn leven als tienermoeder deel 31

Dank je wel voor je reactie!